Tidak ku menduga
Ini saat yang kutunggu, kamu..
yang selama ini
Kau hadir dalam mimpiku
Hilangkan sunyi..
Berdiri aku,
Tak lagi jauh..
Mengapa deras degupan jantungku?
Mungkinkah aku
Mencintaimu sepenuh hatiku?
Kuharapkanmu..
Menyayangiku seperti aku teman hidupmu..
Semakin hampir waktu untuk daku bertemumu
Semakin aku rindu yang aku simpan selalu
Semakin dekat aku
Sedarku dari lamunan
Hanya aku dan mimpi..
Cinta tak pernah ada..
Berdiri kaku dan lebih jauh
Terhenti nafas dan degup jantungku
Salahkah aku
Mencintaimu sepenuh hatiku?
Katakan sesuatu
Jangan biar ku keliru dan terus berlalu...
Tidak kumenduga,
Mengapa ini terjadi..
Showing posts with label lyric. Show all posts
Showing posts with label lyric. Show all posts
Aku dan Mimpi - Amylea
Sorry
Are you sorry? Are you sorry I love you
I know my love has made you suffer
But I still cant let you go
Cry a little more but forgive me
It's not.
It can't be.
Even if I hide my tears
You have forgotten we did together it hurt
But we we're still happy
You always talked to me
If you can't erase
Now I really want to love you
It's not.
It can't be.
Even if I hide my tears
You have forgotten we did together it hurt
But we we're still happy
If you can't erase
Now I really want to love you
It's not.
It can't be.
Even if I hide my tears
You have forgotten we did together it hurt
But we we're still happy
Aku memang selalu hargai orang bila orang tuh dah nak pergi.
2AM I Wonder If You Hurt Like Me English Translation
I just love this song. :)
Translation.
As I think only of you all dayA single stream of tears flow on its own
Step by step, I see youSo even as I work, tears flow without me knowing
Even when I singEven when I walk the streetsI'm filled with thoughts of you
* I wonder if you hurt like meI wonder if you cry like meI wonder if you live all day in memories like me
There are many things to laugh about forciblyLike a wind-up doll, like it's my job, I laugh
Even when I watch TVEven when I meet my friendsI'm filled with thoughts of you
* repeat
Because I smile every dayBecause I show my smiles,They think I am happyBut how can I smile, how can I smile without youI smile and I smile but tears flow again
Labels:
lyric,
lyrics,
sharing is caring
heart,
nyna amani
at
Wednesday, March 14, 2012
No comments:
Masih perlu Tasha Manshahar
But I prefer yang nih.
Bila ku buka mata
Rasa tak berdaya
Hadapi semua
Sejak hatiku luka
Mampukah ku menunggu bayangan dirimu
Atau biar berlalu
Hapus semua lelahku
Meskipun engkau tahu
hati ini masih menyayangi dan mencinta
Tegarnya kau menyiksa disaat diri derita
Mencari engkau tiada
Meski engkau sedari
Diri ini masih ingin terus ditemani
Mengapa engkau pergi
Disaatku masih lagi perlu engkau disini
Aku perlu dirimu
Hiburkan siangku
Indahkan mimpiku
Ku ingin kau tahu
Oh sayang aku rindu ku cintai kamu
Peluklah diriku hangatkan seperti dulu
Meskipun engkau tahu
Hati ini masih menyayangi dan mencinta
Tegarnya kau menyiksa
Disaat diri derita
Mencari engkau tiada
Meski engkau sedari
Diri ini masih ingin terus ditemani
Mengapa engkau pergi
Disaat ku masih lagi perlu engkau disini
Ini lagu degil tak nak terima kenyataan namanya.
Everybody's laughing in my mind
Rumors spreading 'bout this other girl.
Do you do what you did, what you did with me?
Does she love you the way I can?
Did you forget all the plans that you made with me?
'Cause baby, I didn't
That should be me holding your hand
That should be me making you laugh
That should be me, this is so sad
That should be me, that should be me
That should be me feeling your kiss
That should be me buying you gifts
This is so wrong, I can't go on
'Til you believe that that should be me
That should be me
You said you needed a little time for my mistakes
It's funny how you use that time to have me replaced
Did you think that I wouldn't see you out at the movies?
Whatcha doing to me?
You're taken' her where we used to go
Now if you're trying to break my heart
It's working 'cause you know
I need to know should I fight for our love or disown?
It's getting harder to shield this pain in my heart,
Never should've let you go
I never should've let you go
That should be me
Never should've let you go
That should be me
Aku pun nak berombak rindu jugak.
Tuhan tolong lembutkan hati dia
Untuk terima ku seadanya
Kerna ku tak sanggup
Kerna ku tak mampu
Hidup tanpa dia di sisi ku
Tuhan aku tahu banyak dosa ku
Hanya ingat KAMU kala duka ku
Namun hanya KAMU yang mampu membuka
Pintu hatinya untuk cintaku
Malam kau bawalah rinduku
Untuk dirinya yang jauh dari ku
Agar dia tidak kesepian
Selalu rasa ada cinta agung
Hujan bawa air mata ku
Yang mengalir membasuh luka ku
Agar dia tahu ku terseksa
Tanpa cinta dia di hatiku
Hanya mampu terserah
Moga cahaya di penanti
Tuhan tolong lembutkan hati dia
Untuk terima ku seadanya
Kerna ku tak sanggup
Kerna ku tak mampu
Hidup tanpa dia di sisi ku
Aku nak tengok movie pun dah tak ada mood.
Sebelum nih aku jugak yang beria post.
Aku nak beli cd je and layan sorang-sorang.
Subscribe to:
Posts (Atom)

