Sorry,I hate February for this year..

Bilaku buka mata.. Rasa tak berdaya. Hadapi semua.. Sejak hati ku luka..

Bait-bait itu aku ulang dan ulang. Tasha Mansahar nih lalui benda yang sama dengan aku ke? Haha. Yup, bila bangun tidur dan teringat rasa sangat tak berdaya. Tambah-tambah bila malam dia masuk dalam mimpi. I always dream something bad jadi kat dia. Hope nothing bad happen to him lah kan..

I wanna forget everything about him, about us. But aku bukan kena langgar lori nak hilang ingatan. Aku bukan pesakit yang lupa macam Kajol dalam cite ape entah tuh. Aku normal. AKu just lupa apa yang lect ajar je.. Wee~~

Bila benda rutin dah jadi asing .......... It's hurt.

Hye February, can u move faster? Aku dah tak berdaya............



Bak kata Tasha Mansahar,
'Mengapa engkau pergi,
saat ku masih lagi,
perlu engkau disini..'





No comments: