Harap Meatballs Ikea tak ada DNA kuda

Sabtu, lepas test dan kelas.


Pergi karok tapi macam biasa kalau pergi ada lelaki aku memang tak nyanyi. Lepas karok tak tahu nak pergi mana. Megat bawak kereta terus je. Tengok-tengok dah sampai Putrajaya. Kalau orang kata kat Putrajaya tu apa je ada. Tapi bagi aku tempat tu tenang. Tenang nampak budak-budak berlari dekat dataran depan masjid. Siap beli bubbles and main mengalahkan budak kecik.

Nampak family datang bawak anak comel-comel main mulalah masing masing buat ayat,
"Kalau aku ada anak nanti...."
Berangan lebih masing-masing.

Ahad lepas bertemu Syakira yang dah lama tak jumpa. I miss her so much! Tapi tak teringat nak ambek pic dengan dia. Sibuk bergosip je..

Habis bergosip aku ajak diorang keluar. Sebenarnya pergi The Curve nak makan meatballs. Tapi...
Sedih,hampa dan speechless. Faiz pulak senyum sampai telinga sebab dia tak suka meatballs. Menyampah.
Then kitorang cari makan. Last2 makan kat Thai express. Faiz gastrik dah tak larat nak pusing cari makan lagi. Ok la makanan kat situ. Ada yang sedap ada yang hampeh.Tak ambek gambar sebab lapar. Kitorang lunch pukul 5!
Lepas makan tengok wayang cerita Rock Oo Rimba Bara Kembali. 8/10 bintang. Best. Pergilah tengok. Faiz yang tak tengok cite Melayu tu layan je aku tengok kat sebelah. Habis movie lepak pulak kat Chocolate . lepak situ sebab nak temgok live band kay Asam pedas tu. 
Lepak sampai tengah malam. Megat pergi ambek duet kat mamak dia dulu. Tu yang lagi lambat. Sampai hostel gate dah tutup. Mujur pank guard ada.


No comments: