Meatball RM2 untuk 10 bijik yang lalu..








Kalau orang tanya apa yang sedap sangat dengan meatball ni, aku pun tak tahu nak jawap. Yang aku tahu aku boleh makan sepuluh bijik dengan licin. Aku tak makan fries, makanya perut aku ada banyak ruang untuk meatball. Even diganti dengan potato tu, aku tak makan pun.. On that day, aku beli 20 bijik, Ira 20 bijik, Megat 40 bijik. Hambekkk!! Dah la beli chicken wing lagi..

Kitorang tengok semua orang bawak tupperware, makanya Megat masuk Ikea beli tupperware. Bawak balik sepuluh bijik, esoknya siap boleh breakfast dengan meatball..

"Senang je nak buat kau happy rupanya.. Bawak pergi meatball je. Senyum sampai telinga."

Ya, that's me! HAHA

1 comment:

Arfahani Arsad said...

sedapnya meatball!! 40biji??hahaha..tak elok mkn daging byk sgt tau,hehe