Event!


Masa nak pilih size, Ezzry jahat gila letak size XL! Nasib baik aku tengok dulu.

My event T-shirt
Next week is our event! Sekejapnya masa berlalu. Rasa macam baru semalam sibuk plan event apa nak buat. 

'Majlis Berbuka Puasa Bersama Anak-anak yatim.'

Pagi kitorang bawak 30 orang anak yatim pergi Pusat Sains dulu. Then nanti petang berbuka sama-sama. :)

Alhamdulillah I've got 3 sponsors. Then kerja aku dipermudahkan. Disebabkan aku urus bahagian cenderahati, sangat-sangat lega ada orang sponsor goodies beg. Now aku dengan kawan-kawan aku which is anak buah aku lah sangat, tengah cari barang untuk VIP je. Then settle!

Aku tak tahu nak describe macam mana. Kitorang dapat sponsor catering, ada orang sponsor macaroon. Murah betul rezeki budak-budak tu..

Siapa-siapa ada nak derma boleh contact aku macam biasa okeh.. Thanx. :)






3 comments:

Natasha Saharrudin said...

wow bestnya ad event buka pose ngan ank yatim..nak ikot2..heheh

Natasha Saharrudin said...

wow bestnya nnty berbuka ngn bdk2....so sweet largh...heheh...nk ikot2..

nyna amani said...

@Natasha Saharrudin
Memang best! Hehe.. Jom2..