..yang paling bermakna. :)

Masa tahun baru hari tu, aku ada azam dalam hati which is, this year aku nak buat sesuatu yang bermakna dalam life aku sebab aku dah banyak sia-siakan waktu aku. Well, tak sangka aku ada peluang macam ni.

And, ini adalah perkara paling bermakna dalam hidup aku. Make charity event for orphans. :)

Sabtu, Pusat Sains Negara.

Pukul 9:30-10.00

Muka aku xley blah.


Selebihnya korang tengok kat FB aku lah. Lembab pulak nak upload nye ha.. Tekan SINI. Aku x private pun. Semua boleh tengok. :)

Kitorang sampai Pusat Sains dalam pukul 11.30. Kitorang bahagikan group. Budak-budak group aku enam orang. 3 lelaki 3 perempuan. Tapi aku sempat dengan diorang sekejap je sebab bekejar nak pergi amek kuih and beli hamper and macam-macam lah. dalam pukul 1 lebih, aku, Raff, Aiman and Anis bekejar pergi One Utama ambek macaroon, pastu nak beli hamper pulak, pastu pergi rumah Anis ambek kuih muih, pergi rumah Aiman ambek balang air, Pergh, dengan jam bagai sebab rumah Anis kat Cheras Perdana, rumah Aiman aku lupa dah. Kitorang pergi secepat yang mungkin. 

Pukul 5 sampai Giant. Kitorang empat orang macam running Man tolak troli bagai sebab takut tak sempat. Sambar barang yang diorder bergegas balik kolej pulak.

5.30 sampai kolej terus bersiap untuk iftar with them. 

Okeh, nanti sambung lagi.

Aku sangat penat, kawan-kawan aku sampai sakit pinggang-pinggang. Dah la assignment berlambak-lambak. Tapi bila dapat comment positive and segalanya berjalan dengan baik, hilang semua rasa tu. 




No comments: