Friends, followers,and strong.

Friends,
Sorry kalau kebelakangan ni lambat reply text, lambat angkat phone, lambat approve tag. Sekarang aku dah tidur awal. Aku bukan kat rumah lagi. Internet pun tak ada. Kadang-kadang je curi-curi guna update blog sebab follower tak putus follow.

Claz dah start, dan akan jadi sangat dan amat sibuk sebab aku ada event semester ni. Lagi pulak aku dah lain claz. Tuhan je tahu macam mana aku nak sesuaikan diri buat event dengan orang yang aku tak biasa. Orang yang aku tak berapa boleh 'masuk'. but I'm trying hard, Ketepikan apa-apa yang mengganggu fikiran. 

Tapi, janji tetap janji, even lambat reply text korang, angkat call after 2-3 kali missed call sebab tak perasan, aku still ada masa untuk korang. Cuma tak free 24 hours macam dulu. Sorry. Kalau free je terus aku contact korang balek kan? So, don't hesitate nak call aku k? 

New followers.
Disebabkan masa cuti aku ada join segmen, ramai jugak singgah and follow. Buat masa ni, aku tak boleh blog walking lagi. But promise, sehari dalam seminggu aku blog walking and follow korang balek ok.. Thanx semua yang singgah, comment and follow. Thanx banyak-banyak. :)


Aku selalu dengar kawan-kawan aku dan AKU SENDIRI pernah cakap, aku tak mampu nak lalui dugaan tu. Rasa tak kuat, rasa macam kenapa mesti aku?? Tapi ahjussi selalu cakap pada aku, kalau aku tak kuat, kalau aku tak mampu, Allah takkan uji. Kalau aku marah, maknanya aku marahkan Allah lah sebab yang bagi ujian tu is Dia. Now, aku ok je. Aku siap boleh hidup dengan sangat tenang. :)

Hidup, bukan macam drama Korea yang ada hero selalu nak protetc kita, In fact, Allah yang protect kita. Kalau kita rasa tak mampu hidup tanpa dia, mana Allah dalam hati kita?? Tapi satu yang kau boleh ambek dalam drama Korea tu, kalau jodoh tak kemana.. :)

Dah, jom layan Rooftop Prince!! Hari ni Jumaat, ada banyak masa lagi.. Hehe.

1 comment:

Deleted said...

haha hadapi semua dgn tabah k? gud luck