Must Try: Black Canyon

Dah lama kan aku tak review pasal makanan. Actually, dah lama aku nak try kat Black Canyon ni. Adik aku dah try dulu dah. Tak habis-habis kata best. Jumaat lepas masa keluar shopping siket, adik aku ajak pergi makan kat situ. Black Canyon ni dalam East Coast Mall. Sebelah Big Apple.

Drinks.
Selain makanan Ala thai, steak pun ada gak.
Mine, Phuket paradise. belakang tu adik aku punya freeze lime.
Udon me pe benda entah.
Aku terpengaruh dengan drama Jepun yang Mei's butler tu. Nak jugak rasa benda alah ni. Sedap habaq ang.. Memang terbaik ah!

Udang dia besar-besar baq ang.. Fresh and empat ekor lagi.
Aku rasa memang aku akan datang lagi just sebab nak makan ni!
Pe benda entah adik aku order ni.
Mula-mula sampai aku macam, ape benda la adik aku order ni. Aku pun lupa dah tajuk dia apa. Haha. Tapi rasa dia memang mavelous! Adik aku makan sampai licin kot. Memang sedap la.

Service cepat, mesra semua lah. Nanti aku nak try sandwich dia pulak sebab aku tengok ramai chinese order sandwich dia. Malay lak biasa la yang pedas-pedas. Memang sedap and boleh try ok!










No comments: