Bunuh kang!


Kau tahu tak pukul tiga tu aku baru nak terlelap pasal aku ada banyak assignment dan aku suka buat tetengah malam. Aku ada banyak benda nak kena hafal segala. Nak kenal, nak suka, siang-siang tak boleh ke ha?? Tolong lah, aku tak tahu siapa yang bahangang sahangat jual nombor aku ke hape dekat orang-orang tak senonoh macam ni. Nak kata duduk oversea nombor Malaysia je. Pukul 3 aku baru nak terlelap, pukul 5 nak bangun sahur pulak. Ingat aku tak ada kerja lain nak angkat call and nak layan korang call banyak kali? Padan muka kena block semua. Huh!

Bulan puasa ni kan, menipis je kesabaran aku nih..

6 comments:

melissa said...

your ex maybe :)

nyna amani said...

@melissa
He didn't know I'm still using this number. :)

melissa said...

who knows.

nothing impossible ryte.

btw, like your blog, nice :)

nyna amani said...

@melissa
Impossible. He will not do something stupid like that. I know him.

Ini dari orang entah hape2 sbb pelik sgt.

Btw, thanx for reading. Glad u like it. :)

nadzirah sofia said...

sis ni byk betol peminat..hehe

nyna amani said...

@nadzirah sofia
Ni bukan peminat.Saje nak mengacau orang. tak ada kerja.