Kad Amer untuk abah. :)

Minggu lepas Abah hantar text dekat aku cakap Amer bagi kad hari bapa kat dia. Abah suruh aku tengok kat web dia. Tapi line sangat lembab and aku x dapat nk search.

Semalam, tiba-tiba my mom call cakap on the way ke sini dah.. Hehe.. Hooreyyy..

Sekejap tadi adik aku tag kat aku kad yang Amer buat untuk abah. Adik aku yang bongsu tu (Amer) now darjah dua.

Aku x tahu la aku punya muka warna apa sebenarnya. Haha.


Ini lah yang ayah aku cakap tu. Ni mesti ilham masa kitorang pergi Ipoh satu family hari tu. Haha

Adik aku yang sorang ni sa..ngat nakal dan sangat manja sebab dia sorang je anak lelaki dalam family. Semua manjakan dia. Dah la buas. Hope bila besar dia jadi manusia yang baik. Jangan jadi macam kakak dia yang ini. :)

Adik aku yang bagi aku link ni cakap, diorang semua tak tahu bila masa Si Amer ni buat kad tu. Masa dia susun buku ikut jadual, tiba-tiba dia keluarkan something dari beg sekolah dia and bagi dekat abah. Masa tu abah tengah tengok TV and adik aku tu pun tengah tengok TV. 

Adik aku siap buat handmade card kot. Aku lansung tak wish. Tapi aku dah say sorry dah. Abah aku tu mesti tak senang duduk sebab sekarang kat rumah tinggal anak dia tiga orang je pasal adik aku pun dah masuk kolej jugak. Asyik text je bila nak balek. Last-last buat surprise datang sini. Hehe..




P/s:
Aku janji nak post pasal anak yatim tu kan?
sorry, aku still x dapat pic sebab yg pegi bukan aku.
Sabar eh.










No comments: