Penat tapi nikmat. :)

Tadi pergi beli barang untuk goodies beg for our event. Mula-mula aku Ira and Echa pergi dulu. Then Khai,Anis and Faiz menyusul. Kalau aku tahu Faiz bawak kereta, aku dengar cakap dia suruh pergi sekali. Caitt.. Dah cari barang and beli, tawar menawar bagai, dapat lah beli barang. Tapi ada lagi yang tak beli. Kira belum complete lah. Then hantar echa kat kolej dulu coz dia puasa. Dah hantar pergi Giant pulak. Lepas tu decide lah nak makan kat mana. We choose kat Sri Gombak je. 

Tadi lepas hantar echa kitorang patah balik pergi Giant, pastu orang tutup jalan pasal ada kenduri. Faiz hentikan kereta sebab dia nak alih kon tu. Dia terlupa nak tarik break ke apa entah, kereta tu bergerak. Gila ahh. Aku cuak jerit Faiz kuat-kuat. Aku,Ira and Anis cuak gila. Nasib baik lah cepat bertindak. Gila betul Faiz nih..

Pic orang lain x muat. Heheh.
Ok, boleyh try kat   Rodeo Steakhaus Sri Gombak ..

Now, kena siapkan tiga assignment yang bertangguh. Tiga-tiga nak esok lak tu! Tadi dah pergi buat kat library dengan Ira and Faiz. Tak siap pun. Sambung pulak ni.. Oh makk.. Penat gila.. 

Dah, nak sambung buat sambil tengok Ka Ha No Pyar Hai ramai-ramai.. Sambil nyanyi and menari..

Alhamdulillah for all the sponsor.
Murah sangat rezeki budak-budak tu..
:)


No comments: