Weekend dan rindu.

Saturday.

Aku tunggu bukan main lama tau x nak test seluar! Ramai gila orang. Dah la sorang nak try banyak gila. 
Nak kata sale sgt x jugak. Macam biasa je 50%. .
Aku beli jeans dua helai, cardigan dua helai, kasut sepasang and handbag kat jalan tar tuh.. Entah apa benda entah lagi aku beli. Sedar-sedar lesap RM300. Hee~

Kitorang iftar kat sini. Aku just ratah ikan keli bakar je. Minum air punyalah banyak sampai kenyang.

Bukan senang tau aku nak letak pic sememeh aku ni. Wakakak.. Lihat muka aku selebet gila. Pukul 10 lebih baru reti nak balek. 
Muka give up abes tunggu bus. Selebet oh!
Sunday aku dah cite kat sini. Pergi Mid valley plak dengan Cik Ira.

Ok bai. :)

Siang tadi Juna and Ejad whatsapp cakap nak datang KL.. Yahhoo..
Ejad keji gila send pic diorang iftar ramai-ramai yang aku x dapat join tu..
kalau lah fon aku ni boleh printscreen whatsapp diorang tuh!..
Kejam-kejam..!
Rindu kau jugak. Sobs. :'(
Sorry tau korang tak dapat iftar sama-sama.. Sayang semua.. Rindu,rindu,rindu!