Korean Food: Dubu Dubu Seoul Food

Semester ni kan, aku tak pergi mana-mana lagi. Asal weekend je aku ada hal. Kalau semester sebelum-sebelum ni, rasa every week kot aku pergi Sogo dengan Jalan Tar tu. Tapi tak pe, this week aku pergi jugak! Tapi aku malas nak cerita yang pergi situ. Ni aku nak share pasal makan. Aku dah jarang kan share. Pastu yang lama-lama pun aku bantai hide kan perabis. 

Semalam aku pergi Sogo and Jalan Tar. Hari ni pulak aku dengan Cik Ira pergi Mid Valley.. Kononnnya nak cari baju. Semalam kat Sogo aku dah beli dua helai jeans (tak termasuk yang lain-lain) ;p.. 

Sebenarnya kitorang cari Seoul Garden nak bukak puasa. Tapinya kitorang tak tahu pun sebenarnya kat Mid or Sunway ke.. Then terjumpa Dubu Dubu Seoul Food.. Jom tengok.

Cik Ira punya. Tajuk dia aku pun tak ingat. Haha
Aku punya. Tajuk dia Soondubu Jigae. Jemput makan..
Penantian satu penyiksaan. 

Cik ira kata dia tak boleh masuk kimchi tu. Tapi aku suka. aku makan kimchi je. Sayur yang lain aku tak makan sangat pun. Aku punya tu kan, yang macam soup dia tu aku pilih seafood. Dia boleh pilih daging,seafood or nak ayam pun boleh. Cik Ira punya daging. Boleh pilih jugak kalau nak ayam.Ha, yang depan aku tu kan taufu fa dia. Sedap!

Lepas ni nak try benda lain and kat restaurant lain pulak. Makan sambil dengar and tengok MV korea kan. Pasang pulak lagu dalam Boy Over Flower.. Korea habess..

Bagi aku kalau nak rasa boleh. Macam aku, aku memang suka try-try makanan.Ikut tekak memasing la...

Aku kalau gelak kan memang lah tak de orang nak buat bini. Wahaha.
Sementara nak tunggu iftar. Kitorang lelepak dulu kat tengah-tengah The garden and Mid tuh.. Cuci2 mata dulu.. Sejuk je kat situ. Cantek..

Ok lah, aku dah penat gila dua hari dok berjalan. Duet berapa rat dah melayang layang.. Hehehe~~ Bye! :)