Bila ada banyak perkara untuk ketawa, kenapa masih perlu bersedih?



\vv

Asalnya si Juna nih tweet yang anak saudara dia senang sangat dapat beg sekolah baru. Dia 5 tahun pakai beg tuh je. Lepas tuh jadi panjang lebar. And buat aku gelak besar. Ingat balek dolu-dolu memang kelakar. Juna memang sahabat sejati lah sebab faham perangai aku nih macam mana kan. Haha.

Memang, aku tak suka cakap benda yang aku rasa tak perlu jadi isu. Aku tak suka layan orang merepek. Orang mencarut and aku paling tak suka orang buat lawak bodoh. If tak kenal orang akan kata aku sombong la, berlagak la. Tapi if dah kenal, tahu la macam mana. Nice conversation with you my old friend. Rindu kan zaman sekolah kita dulu. SMK Jp 2


Yang ni lagi la aku nak gelak guling-guling. Aku tak ingat sangat kes ni. Tapi bila Si Faizi nih reply tweet macam nih, meledak ketawa aku. Kat Seri tuh memang macam-macam kes. Even aku sekejap je kat sana, banyak pahit manis yang susah aku nak lupa.

Dulu, bila perlu ingat zaman sekolah, aku jadi takut. Sebab kenangan yang dulu sangat indah dah jadi kenangan paling buruk untuk aku ingat. But now, kenangan tuh da boleh tolak jauh-jauh sebab ada banyak lagi yang boleh aku ingat. Yang dulu, kini dan selamanya sangat indah. :)

Bila ada banyak perkara untuk ketawa, kenapa masih perlu bersedih, kan?


1 comment:

Zakiah Adun said...

ouh juna 2 kwn u ke nyna? ahhh dy add sy.. tp sy x app sbb x kenal. hoho