Luka yang perlu diingat.

Perlahan aku menarik satu kotak dan mengeluarkan sesuatu didalamnya. Debar di hati hanya Tuhan saja yang tahu.  Debar ini terasa kerana aku sudah tahu apa yang bakal aku hadapi di dalamnya. Aku selak helaian demi helaian. Sebak didada aku tahan. Air mata yang tergenang sedaya aku tahankan. Aku bukan sendiri waktu itu. Aku tidak boleh menangis.

Segala janji,segala sumpah aku masih simpan. Aku catitkan di setiap helaian beserta tarikh dan masa. Aku sendiri tak ingat aku salin semua sampai begitu sekali.

Aku tak boleh kongsikan disini. Tapi aku x dapat tahankan diri aku upload di Twitter dan FB. Tapi Fb aku hanya upload secebis dari kenangan. Selebihnya di Twiiter..

Got a few feedback from my friend after aku upload benda alah tu.


Macam mana aku nak meraung. Aku dah tak ada kudrat untuk itu.. :)

Ni pulak kawan aku post dekat timeline FB after aku upload kat Fb. 


and,




Engkau bukan saja mungkir janji, 
tapi telah pun melanggar sumpah.
:")






No comments: