World Walking Day at Taman Gelora

Wake up early for World Walking Day! Kitorang gerak ke sana nak dekat pukul 7.

Semangat aku tengok aunty-aunty,uncle-uncle, adik-adik comel semua dengan baju hijau semua.. :)

Masa senamrobik kan,tengok badan Kak Mona tu cantik je.. Kena senaman nih.. (Ye-ye je) Oh,rumah aku dengan Taman Gelora ni dekat ja.. Dalam 5 minit boleh sampai dah. Tapi disebabkan my mom yg bawak,lambat lah sikit kan.. HAHA. ;p

Aku pergi dengan Mak and my sis. Mak aku semangat sekali. Pagi-pagi kejut kitorang bangun nya.. Pic tak ada. My mom bukan suka orang ambek pic dia. Nak tutup muka je..


Baju american size. Size M pun besar.. 

Apa nak cerita ye.. Cuma nak cakap sangat best okeh! Maybe tak seramai kat Putrajaya,tapi sangat meriah.. Disebabkan beratur punya lama nak ambek air milo, x sempat nak ambek pic budak Akademi Muzik nyanyi.. My sis dapat lucky draw! Kitorang balik awal sebab aku nak keluar dengan Arma. Celebrate birthday dia hari ni. :)

Yang itu,nanti kita cerita sebab pic ada kat Arma... Bye! ;)






2 comments:

NZ said...

seronok lari2 macam ni..setiap kali aku bukak blog ko mesti header lain2..jeles tau header lelawa ni..hihi

nyna amani said...

Hahaha.. header simple je la..