Marry Me

We ran out of the time now
and trapped in the wind now
No change when the faith came
I'm running like hell..
I wrote black and blue
but I see all bloody red.

It shouldn't be like this,
and now not the ending
Show me your love,love,love..
It might be the end,
but I'm not losing you now...

Marry me..
Marry me..
Stay with me..
Live with me..

*******************


Kita berlari keluar dari masa
dan kini terperangkap dalam angin
Tiada perubahan apabila takdir itu datang
I'm running like hell..
Aku menulis hitam dan biru
tetapi yang aku lihat semuanya merah berdarah.

Ia tidak seharusnya jadi seperti ini,
dan sekarang ia bukanlah penamat..
Tunjukkan aku cinta kamu, cinta.. cinta..
Ia mungkin menjadi penghujung,
tetapi aku tidak kehilangan kamu sekarang ...


Marry me..
Marry me..
Tetaplah dengan aku..
Hiduplah dengan aku..



IamNeeta
Song & Lyric by Patrick  Anohada

Patrick, I love all your songs!
Such a nice and sad song..

p/s
Lyrics x complete tau.




No comments: