20.12.2012


Saya dah cukup zat besi dah!

Tarikh hari ini cantik kan? 

1. Derma darah tak akan buat awak gemuk.
2. Derma darah tak sakit pun.
3. Makan sedikit sebelum awak derma.
4. Awak jangan ingat awak badan berat awak cukup zat besi.
5. Cucuk jarum tu sakit sikit dan sakit sesaat je.
6. Jom pergi derma darah.

Saya derma darah sebab saya nak orang macam arwah kawan saya boleh sembuh dengan darah yang saya derma. :')

p/s
Blog saya jadi kucar lana!
Awak jangan pelik ye.
Saya x jumpa code yang sesuai utk buat border keliling blog.
:(
Lepas tu bila saya ubah code,code lain pulak tak jadi.
Urghh!!



2 comments:

Jannah Latif said...

syok nye boleh derma darah.. berat bdn aku ni malu2 nak naik, mcm mana nk derma. boleh tgk je la. hehe

nyna amani said...

Haha.. Tak pe, maintaiankan je berat tu..