Cinderella lah sangat...

Cerita dia macam ni.

Aku nak balik kolej. Aku guna beg crocs tu untuk letak tudung,shawl segala and telekung. Lepas tu baru aku perasan kasut tak tahu nak letak kat mana dah. Kasut tu aku belum pakai. Jadinya aku letak kat atas sekali sumbat-sumbatkan je... (kenapa cerdik bijak pandai sangat kan?)

Dalam beg ni aku sumbat


Masa turun dari kereta, rasanya aku macam dah make sure kasut tu ada. Bila sampai bilik nak kemas baju,baru sedar kasut tu tak ada sebelah. Aku pun cepat-cepat turun tengok kat bawah. Dari start turun kereta sampai bilik lah. Dua tiga kali kot turun. Tak jumpa!

Aku call mak suruh tengok dalam kereta pun tak ada. Kat rumah pun tak ada.

Ehh, kat mana kau ha wahai sepatu merah lagi sebelah??? 

Cinderella lah sangat kan aku rasa. Tunggu putera raja mana entah yang jumpa kan. Dah la kasut orang bagi.. Konpiuss betoi aku.. Tak sempat nak merasa kasut baru pun! Itulah kasut paling mahal yang aku ada. Crocs ori tu.. Memang kaki aku ni nak kasut murah je kot. Yang dua puluh lima ringgit yang biasa aku beli je kan. Tak bagi rasa kasut mahal sikit. Puii!

5 comments:

al_hakim said...

Haha. nanti ade la raja tolong hantarkan yg sebelah lagi

nyna amani said...

Hahaha.. Aamiin..

mrs mustache said...

hiyak! hiyak ! singgah sini jap ! eh nice en3 ! done polo u !:)

nyna amani said...

Thanx follow.

Unknown said...

haha..kesian betoi