Semua tak nak.

Hari ni cuti. Makanya mari kita bercuti. Sebenarnya kalau ikut plan  Faz@Megat nak hantar Faiz ke Seremban but then masa lepak Faz cakap boleh hantar Ira sekali kat Semenyih. Diorang ada plan nak pergi PD. Tapi kakak Ira tak bagi pergi pulak. Dia suruh balik awal. So aku ajak Nurul pergi. Memang tak lah kalau aku pergi sorang. Aku tak balik Kuantan pasal teman Nurul ada common test Jumaat,Sabtu and Ahad. Dari mati kutu kebosanan, baik pegi jalan kan. Aku bangun subuh tu terus kejut budak dua ekor tu.. Breakfast dulu depan hostel laki, then gerak kul 7 lebih.



Kitorang berendam dari pukul 9 lebih sampai pukul 11 lebih nak dekat kul 12.Benti makan then sambung berendam balik. Terasa lagi badan kena hempas dengan ombak. Bestnya!!

Pukul 5 macam tu gerak ke Nilai pulak. Cari barang untuk souvenior event Dinner kitorang. Baru teringat belom cari baju untuk dinner. Ahh, lantak la..

Dengan muka legamnya, perit muka-muka berjalan kat Nilai 3 tu. Teringat wedding Cik Bell, so call dia tanya nak tambah apa-apa tak. Kebetulan goodies beg belum cukup. So I bought cute goodies bag for my aunt! Wah-wah syoknya pilih barang kahwin kat situ!

Dah letih menapak, jumpa yang dicari. Faz yang kautim semua, gerak balek ke Seremban hantar budak ni.



HAHA, padan muka kena bawak beg aku. Dia dengan Faz sumbat maca-macam dalam beg aku. Sendiri bawak lah! Sweater pun gigih sumbat dalam beg aku kan.. 

Sampai Seremban kitrorang g makan dulu. Laparnya Tuhan saja yang tahu. 
Pic ada kat Faiz. Dia whatsap 1 je gambar aku. Kalau dah ada aku update.

 Muka dah x tahu rupa apa. Dah tak larat nak gelak, tak larat nak bukak mata. Dah hantar budak betuah tu sampai rumah, kami bertiga pun gerak balek ke KL semula..

Diorang bengang sebab aku tak nak naik banana boat,
tak naik paporazi kejadah tu. 
Naek jet ski pun tak nak.
Memang TAK la der aku nak main benda mcm tu. 
Masuk laut pun sampai betis je..
Haha.
k bye, Letih ngantuk nak beradu!
Salam

No comments: