Entry stress je.

Minggu ni aku lansung tak balik blik waktu lunch. Aku lansung  tak lepak malam-malam dan aku lansung tak boleh bermanja-manja dengan WGM.

Aku sangat-sangat dan amat-amat stress dengan Account, dengan Eco dan dengan segala macam assignment nak kena hantar. Rasa nak menangis dan rasa nak terjun bangunan pun ada. Aku tak pernah pulak rasa stress sampai macam ni. Dengan tak sihat nya. Sekarang kalau aku tidur, fon bunyi ke, orang masuk bilik ke, orang betulkan aku tidur ke, memang aku tak sedar apa dah.

Lepas tu aku tak boleh bahagikan masa aku dengan event kitorang. Aku belum beli apa-apa lagi untuk event. Event dah nak dekat kerja tak jalan lagi. Nak shopping untuk sendiri pun tak sempat, nak beli barang event entah bila masa pulak nya. Seteghesss betoi!

Sabtu ni ada common test ETR pulak. Weekend pun nak kacau. Hishh. 


Wish me luck.
Wish me to stay strong.
:(

No comments: