February, I'm sorry


Kalau tahun-tahun sebelum ni February adalah bulan bahagia aku, but start from last year February adalah bulan yang paling aku tak nak peduli. Tapi tahun ini aku tak mahu peduli yang sedih-sedih itu lagi. Biarkan yang pedih itu berlalu pergi. :)

February ini our plan is........... balik my hometown! Yeahh.. 8 hari bulan nanti, Nurul, Zyra, Megat and Faiz akan ikut aku balek kampung. And the best thing is, my aunty kahwin! Kitorang akan balik dengan dua bijik kereta (my cousin) gerak sekali on that day. Kesian Ira tak dapat ikut sebab dia kena balik kampung kat Terengganu. Kesian Raff tak dapat ikut sebab dia dah beli tiket nak pergi bercuti dengan gf dia (mak dia ada sekali).

Happy sangat sebab my Cik Bell sayang dah nak kahwin. Esok aku,adik aku, Faiz, Raff and Megat nak pergi Low yat then lepas pegi Low Yat nak pergi cari baju untuk the wedding.. Weee.. :D

Kalau boleh nak bawak balik ramai-ramai lagi tp last minute ada yang ada hal and mulanya ingat kereta tak muat.  I call my cousin tanya dia balik sekali tak. Nasib baik jugak dia dapat cuti and boleh gerak sekali...

Ni bawak balik tiga orang budak bandar (Zyra,faiz,Megat) yang memang tak ada kampung. Yang memang benda-benda pelik tak makan. HAHAHA.. Kita tengok diorang balik kampung macam mana. 

Fabruary, sorry I hate you last year. :)

No comments: