Weekend yang memenatkan.

Sebenarnya sepatutnya aku start cuti hari Jumaat. Tapi our class ada kelas ganti dari pagi sampai petang.. :(
So semalam baru lah pergi berjalan. Plan awal aku nak pergi beli baju tu dengan adik aku je. Tapi faiz nak ikut. Masa lepak Faz dengar dia pun nak ikut.So kitorang pergi berempat. Ira pergi KLCC. Kitorang pergi Low Yat dulu sebab adik aku nak beli fon. Masa kat Low Yat meet birthday girl Mus! Dia hantar laptop dia rosak. So, kitorang kebetulan hang out together. :)

 Aku tengah cakap dengan mak aku. Benti kejap senyum mengadap camera then sambung cakap balik. Tak menyempat nak ambek gambar. Masa ni kat Jalan Tar dah. Masuk mall solat jap. Oh, kitorang angkut Cik Mus sekali pergi Jalan Tar dari Low Yat tu. Hehe.

Cari baju kat jalan Tar dan keluar masuk kedai tak ada yang berkenan. Sampai Mus gerak balik dah dan Faz,Faiz and Ira dah tak larat nak ikut. Haa.. tu la, siapa suruh nak ikut. Oh ya, lepas Ira kat pergi KLCC, dia pun join kitorang pergi Jalan Tar.

Dan, aku tersangatlah happy sebab my sayangness semua ada. Ira, Mus, my sis, Faiz and Faz.. Yeayy! :D
Mus balik dulu. Then lepas puas berjalan, kitorang pergi Wangsa Walk pulak for dinner.


Ni Encek driver kita, Faz. Kesian malam tak tidur lepas tu ikut kitorang pulak. 

 Ira. :)
My sis.
My bro, faiz.

And,
Me. yang keletihan. Orang semua dah give nak berjalan aku belum. Dapat duduk je terus hilang kesopanan. :p

Hari ni aku keluar berdua pulak dengan Ira. Bapak penat badan. Lagi penat bila fikir assignment yang bertangguh. Mati la malam ni siapkan semua.. Babai.

Oh happy,happy day!
Counting days nak balik kampung with all my sayangness tapi kena tempuh banyak quiz/test/viva. Arghhhh!

No comments: