Kelapa muda.

Mak aku saja suruh diorang ambek kelapa muda belakang rumah..



Ok lah, tak boleh gelak dekat diorang sebab tak pandai kupas kelapa. Aku sendiri pun tak pandai. Lawak gila tengok diorang cuba tebuk kelapa tu tapi tak boleh sebab buang yang kepala. Sepatutnya kat bontot kelapa tu. Kihkih.


7 comments:

Nour Adieb said...

time skola rndh, selalu p masjid petik buah kelapa. pastu hentak kat tangga :)

Lyeen De Syifa said...

hahaha..xpa yg penting smngt nk mkn tu kuat..ahhahahaha

Wee Zawiah said...

assalamualaikum ... macam sedap jer ... kelapa kat depan umah tak beso lagi ... uwaaa

Wee Zawiah said...

assalamualaikum ... macam sedap jer ... kelapa kat depan umah tak beso lagi ... uwaaa

nyna amani said...

Nour Adieb: Wah kuatnya.. Pecah tak kelapa tu?

nyna amani said...

Lyeen : Makan memang lagi semangat la diorang ni..

nyna amani said...

Wee Zawiyah: W'salam.. Sabar tunggu dia besar eh.. Haha