Berjuang!

Alhamdulillah, hari nih berjaya jugak puasa. Dua hari lah kiranya. Semalam rasa macam tak larat je. Padahal tak buat pape pun. Semalam Dayah ajak makan KFC tapi rasa macam malas je. Hari nih ikut je lah dia. Sepatutnya aku, Dayah and Zyra puasa. Tapi Zyra tiba-tiba tak boleh pulak. Haiya..



Aku pergi sana tak mandi pun. Haha. Still pakai baju pergi kuliah. Tapi tudung tukar. Baju kurung yang mak aku beli yang aku tak suka. Tapi sebab rindu every week pakai. Rasa selesa pulak baju yang aku tak suka. Sekarang dah suka. Tudung pulak sauk yang Nurul. Alah, dekat je pun. Ada dress up mak cik-mak cik tak? Haha..

Sempat lagi bebudak nih singgah Dunkin.

Perjuangan hari ini. Aku mampu makan KFC dekat tempat dia! Without tears okey! Saya kuat! Nyna kuat! Kuat makan okey sebenarnya...

Ada orang tegur badan aku dah susut. Horeyy.. Haha.. Tipu sangat lah kan..


No comments: