sembang-sembang twitter:keep smiling :)





Yes, ini semua takdir. sometimes I wonder apa akan jadi if aku still dekat Seri. Dengan yang mana satu? Or aku still tunggu yang satu, or aku tak akan jumpa My Triple A. Or aku akan sakit dengan orang lain pulak. Mungkin jugak aku tak akan ada dekat sini. Aku dekat lain. Ini semua takdir.
Setiap kali aku ingat perkara-perkara kat Seri, I keep smiling.

Aku teringat zaman nakal nya Tuhan saja yang tahu. Sampai warden menyumpah, sampai senior menyampah. Haha. but, We were stick together. Mana ada siapa berani marah. Aku buat apa aku punya suka.

Zaman di mana aku rasa tak ada siapa berani usik aku. Usik jiwa aku. Yang penting is my friends. Jangan berani usik kawan aku. Kononnye lah kan. Zaman jahiliyah ituh sangat suwit untuk dikenang. Haha~

Kalau waktu boleh diundur, Aku nak kembali ke zaman itu and fix everything. Ya, EVERYTHING. Terutama sekali pasal study. Aku banyak main masa kat sana. Hanyut dengan benda-benda merapu. and, aku akan menikmati keindahan persahabahan itu sampai habis sekolah. Sekarang, sangat susah nak nak jumpa balik even dengan bestfriend sendiri. Macam Kemey, now dekat Indon. Dah macam mana nak jumpa.

Girls, I wanna hug you all......... and,
Please,lend me ur shoulder.......

Rasa sangat lemah sekarang. Aku dah tak kuat macam dulu dah...

No comments: