Akhirnya,sah menjadi milik...

Entry yang dikepam beberapa hari. Tak dapat nak update sebab wifi membangangkan diri.

Ok dah, tak nak cerita panjang. Upload pic sikit ja..



Masa akad nikah Pick pakai colour yellow + white.
Cantek sangat baju tu..

Then masa bersanding baju yang yellow+black tu..

Pick ni peminat kipas mati Dato' Siti. Baju dia pun dah macam Muara Hati dah aku tengok.
Dari hari tu nak merak bagai. Ingatkan main-main, sekali memang merak sungguh baju dia..

Masa nak tunggu akad nikah,aku dengan Pick tau dalam bilik.
Rasa aku pulak ha yang berdebar. Dia tak yah cakap lah.
Tapi sempat lagi buat lawak..

Sebenarnya scene paling aku suka masa wedding is sebelum akad nikah,
lelaki kena baca macam perjanjian tu. (apa eh orang panggil??)
Bila dengar betul-betul sebak.
Sebak sebab bila teringat pasangan yang bercerai,
dia ingat tak apa yang dia baca masa sebelum akad nikah tu.
Perjanjian tu..
Janji akan jaga baik-baik dan kalau dah tak nak pulangkan,pulangkan baik-baik..

Well, I love wedding so much.
TAPI, aku sendiri takut nak kahwin.
Honestly, aku sangat takut dengan MARRIAGE.
Putus cinta pun aku dah macam orang tak betul,
kalau dah kahwin??

Ha,ni kalau orang tu baca mampus kena marah.
mesti dia cakap,
"Kau ni suka cakap and fikir bukan-bukan.."

Hee..

Selamat Pengantin Baru Pick.
Semoga bahagia dunia akhirat.
Dah preggy bagi tau aku eh..
HAHA.
Love you!
:)




No comments: