Sampai gajah boleh terbang.


Babe, aku sayang kau babe. Tenkiyu very much! Bracelet tu cantik sangat-sangat! Batu dia cantik. 
Tapi sebab fon aku ni murah, tak dapat nak ambek sudut yang cantek.

Okeyy,kau punya ayat tak boleh nak touching lagi??
Terharu tahu tak?? *laphingus

Dah berapa tahun kita kawan? Dari zaman aku berhingus tu lagi..
Kalau aku balik kampung, kau je yang ingat kat aku..
Sobs. *kesatairmata pulak.


Aku sayang kau sampai gajah boleh terbang jugak sayang!

:"D

p/s:
Tenkiyu Cik Muspirah sayang.


4 comments:

Ahmad said...

waaaa...best la dt surat.. kawan baik lagi ;) so sweet...

nyna amani said...

Yes, she is.. Dia memang sweet.. :)

Engku Muzahadin said...

Datang terbang dan singgah rehat di sini sebentar` Godek-godek blog yang comel ni. Dah lama FOLLOW sini :-) Salam Perkenalan ^_^

Dari segmen yang sama;'

http://engkumuzahadin.blogspot.com/2012/11/segmen-jom-bw-sambil-follow-sampai-lebam.html

Nisah Idham said...

salam ukhwah,
seronok ada sahabat macam tu.. :)
>> happy belated besday yunk ...
Take Care !!