Free Hijab Styling Session by Farah & Nurul

Tadi aku bukak je dashboard terus nampak benda alah ni kat blog favorite aku, Nurul cakap cakap. Seriusly aku macam, NAK PEGI, NAK PEGI, NAK PEGI! Tapi apakan daya, siapalah nak bawak aku kan. Ini free weyh, FREE!

Siapa kat area Shah Alam pergi la weyh.. Go, go,go.. Jangan lepaskan peluang. Siapa yang dok area Kuantan and nak pergi, apa kata bawak aku sekali? Hehe.. 

Kasut raya this year memang aku nak order kat Cala Man tu. Cantek kot!

Dah, dah, pergi la korang yang dekat dengan area sana tu..


Where?
Nurul Wonder Wardrobe 
Alam Avenue, A 6-2, 2, Jalan Serai Wangi F 16/F, Seksyen 16, 40200, Shah Alam , Selangor.
(near Padang Jawa KTM station, JPJ & Puspakom) Butik kami betul-betul di atas RHB easy dan Pizza Hut Delivery.


 When?
Sunday, 13 May 2011

Time?
11.30 am - 1.30 pm

Details? Tekan banner. Aku just share sebab teruja je.. Hee~

No comments: