Splendid Sunday .

Mula-mula pergi Mega dulu. Adik aku nak beli kain pasang. so pergi Nagoya dulu. Nampak sale kat Vincci!
Aku nak sandle merah yang bawah tu. Tali-tali tu. Tapi.... Tapi tak de wang. Hehe. Lepas tu pergi ECM. Excited aku nampak penimbang kena bayar empat posen ni. Sekali,
Nampak benor lah kan menipunye berat aku 21.7 kg. Benci betoi. 
Cheese choc and choclate lava.

Hari tu aku teringin gile nak makan John King's ni. Aku nak rasa yang choclate lava, sekali ada sorang Chinese ni beli semua. Pergh, then hari ni dapat jugak. Adik aku belanja ni. Tak sedap pun.. Aku makan segigit je dua-dua ni.
Abaikan tudung aku yg senget benget tuh.

Oh my,oh my, dah lama tinggal coklat. :(
After masuk carefour, pergi makan. Kitorang terasa nak makan western food. Restaurant dalam ECM bukan banyak pun. Pusing-pusing, last-last pergi Noodle Station je.

Disebabkan adik aku yang belanja, kena letak la jugak pic dia. Wahaha~

Ni aku punya. Butter pe benda entah.
Ni adik aku punya. Err, herb2 cam tu la. Dia kan nak kurus sangat.

Aku tak makan fries.Membazir kan.
Kasut aku rosak. Huwaa....
Cantek tak? Hehe.

Persamaan nya adalah gigi kami yg x rata. Err, nak pakai braces boleh?









2 comments:

NZ said...

sedap tak noodle station ni

nyna amani said...

@Zakia
Dulu aku boleh kata memang sedap. Tp skang kureng la... If noodle dye ok la if nak try..