Activities, memories and result.

25 April.

Jenguk my uncle sekejap then balik jengka 5. Cik Bell aku ada kat sana. Tidur sana semalam.

26 April.

Hantar auntie kat Stesen bus, dia nak balik Penang dah. Then pergi Mentakab. My grand pa bought me new hp.

Mula-mula kitorang pergi beli barang kat TF. Tetiba grand pa cakap, "Depan tu kedai hp ka? Jom, kita beli hp."

Aku cam, ha, biar betik wan ni. Lepas makan kat restaurant kegemaran dia, Pak cik Yen aku terus bawak pergi The One. "Ha, pilih la hang nak yang mana." Disebabkan aku sedar orang nak belanja, aku pilih yang paling murah je la kan. Hikhikhik. (Ye la paling murah)

Hari yang sama gerak ke rumah Efa.

25,26,27 April.

Pergh, tiga hari dua malam aku kat rumah Efa. Mulanya nak duduk satu malam je. Dah kena pujuk jadi la dua malam. Lepak-lepak, mak dia jamu macam-macam sampai usus aku jadi besar balek!

Makan je kat rumah Efa. Nak upload pic kitorang tak boleh sebab pic seksi sangat. Haha.

27 April (petang)

Gerak ke Maran duduk rumah mak long pulak sebab senang nak pergi tengok my uncle.

28 April
Pergi tengok uncle. Sebelum tu pergi Seri tengok cousin I. Anak mak long.



So much memory here.. I miss that moments so much! :")

29 April.
Pergi Shah Alam teman mak su amek test.

30 April
Tengok uncle. Dia dah boleh duduk wad biasa. Alhamdulillah. Syukur.. :)

1 May
Bergerak pulang ke Kuantan.

******************************************

Hari Jumaat tu result keluar.Nak tengok sangat kan result aku. Nah.


-

-

-


-


-

-

-



Hahaha!! Jangan harap la aku nak bagi tengok result penoh yang macam hampeh tu weyh.. Memalukan je... Tapi bersyukur sangat aku lulus semua. Sem lepas aku banyak tak pergi claz. Banyak sangat-sangat. AKu betol-betol score kat final je. Ada yang aku tak ambek quiz pun sebab masa tu emosi tunggang langgang. Memang bersyukur sangat-sangat dah.

Honestly, aku tak boleh pisahkan peribadi dengan pelajaran. Claz tunggang langgang macam life aku masa tu jugak. Tapi, Alhamdulillah. :)





See, lecturer pun risau kat aku okeh. Miss Suraya, I luv so much. Saya tahu banyak tak datang claz Miss. :(
Aku tak malu nak bagi tahu semua carry mark aku sebab memang salah aku tak boleh manage perasaan dengan pelajaran. Next sem tak akan jadi macam ni lagi.. InsyaAllah.. Aku perlukan doa korang.


Saya nak kuruskan pipi, ada idea tak?












2 comments:

NZ said...

senang je nak kuruskan pipi~ ketawa byk2..haha

nyna amani said...

Sebab aku ketawa banyak la pipi aku macam nih wey..